زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

هدف و انگیزه

به نام خدا
و با سلام
قبل از آنکه چیزى نوشته شود لازم مى دانم نکاتى را توضیح دهم
1-هدف و انگیزه : چندی  پیش، هنگامى که‏در میان وبلاگ ها سیر مى کردم به وبلاگى برخورد کردم با عنوان توسل، پس از آن که به مطالعه آن پرداختم بر آن  شدم تا تحقیقى انجام دهم تا لااقل حق براى خودم روشن گردد.

اگر چه  کسانى هستند که به ابهامات پاسخ  دهند.اما با توجه به کثرت سایت ها و وبلاگ های مشابه و عدم امکان پاسخگویی از طرف اهل فن, بر آن شدم که با اطلاعات نا چیز خود پاسخی ارائه کنم به آن امید که عالمان و اندیشمندان با انتقادات خود به اصلاح آن بپردازند.
2 - نویسنده محترم وبلاگ توسل به نحوی  مسئله را مطرح کرده اند گویی  مسئله توسل مخصوص شیعه است و حال آنکه توضیح داده خواهد شد که این مسئله  در میان تمامى مسلمین رایج بوده و مخصوص شیعه نیست.
3-این مطالب فقط مباحث علمى بوده و انشاءالله به همت دوستان‏علمى خواهدماند و قصد تخریب‏و یا تحریک هیچ مذهبى در میان نیست .همه ی  مذاهب براى خود محترم هستند ودر همین جا از تمامى دوستان از مذاهب مختلف تقاضاى ادب اسلامى را دارم. بنده بشخصه توهین به هیچ کس را جایز نمى دانم و از کسانى که خداى ناکرده هتک حرمتى کرده باشند بیزارم .
4-قبلا تمام اشتباهات احتمالى خود را مى پذیرم و از تمامى دوستان مى خواهم اشتباهات بنده را تذکر دهند و بنده هم صمیمانه اشتباهات خود را خواهم پذیرفت و از کسانى که عیوب مرا به من هدیه کنند صصمیمانه تشکر مى کنم .
5-باز هم مى گویم جامعه اسلامى مشترکات زیادى دارد و جایز نیست براى هیچ کس که به اختلافات دامن بزند.مخصوصا در زمان حال.
امید وارم خداوند راه راست را به ما نمایان سازد و عاقبت ما را ختم به خیر گرداند.
سلام‏و رحمت خدا بر شما و تمامى بندگان حقیقت جو خدا

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:12 ب.ظ http://dokhtarankimiagar.blogsky.com

به وبلاگ منم سر بزن!در مسابقه شرکت کن!جایزه هم ببر!!!

[ بدون نام ] شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:29 ق.ظ

این چرت پرتها چیه بابا..جمش کن

[ بدون نام ] شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد