زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

انتقاد شدید شاهزاده سعودی از وهابیت


به گزارش شیعه آنلاین، خانم شاهزاده «بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود» از شاهزادگان سعودی که برادر زاده «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی است، طی اظهاراتی شدیداللحن، وهابیون و اندیشه وهابیت را به شدت مورد انتقاد و حمله قرار داد.


وی که چندی پیش نیز انتقادات شدیدی از رژیم سعودی کرده بود، مجددا زبان گشوده و این بار گفت: انتشار اندیشه تکفیری در عربستان، باعث از بین رفتن و زوال نظام سعودی می شود و کشورمان را در نهایت تکه تکه خواهد کرد.

«بسمه بنت سعود» در ادامه افزود: در حال حاضر کشورمان را افراطگرایی، نادانی و تکفیر فراگرفته است، لذا باید بنام انسانیت با یکدیگر متحد شویم تا کشور به حاشیه کشیده نشود و نابود نگردد.

این شاهزاده سعودی همچنین گفت: دستان بنده بسته است و هیچ کاری از دستم بر نمی آید جز اینکه دعا کنم. البته آمادگی، جرأت و شجاعت گفت وگو و مذاکره با علما و شبکه های ماهواره ای و نیز روزنامه های محلی را دارم تا مشکل کشورمان حل شود.

او در ادامه انتقادات خود گفت: بنده کالایی برای جریان های سیاسی و دینی در این کشور نیستم. اول و آخر من یک شهروند عربستانی و از نوادگان بنیانگذار نظام آل سعود هستم که در حال حاضر ستون اصلی این کشور است. ما باید برای از بین رفتن جهل، نادانی، افراطگرایی و شستشوی مغزها تلاش کنیم، همانطور که این کار از اهداف پیامبر عظیم الشأن (ص) نیز بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد