زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

زیارت و توسل

ما پیرو واقعی پیامبر هستیم و به آن افتخار می کنیم

پایه دین شیعه؟!؟!

عبد الرحمان در جواب «پاسخ به شبهات شیعه» نوشته است


ح..م..ا.. و .... را به حد اعلای خود رسانده ای

نه دین داری و نه سواد و نه عقل و شعور
یک مشت دروغ به هم می بافی و ادعای سنی بودن می کنی
1. سنی کسی است که به سنت پیامبر عمل کند در حالی که تو خلاف سنت پیامبر عمل می کنی و کارت فقط کپی پیست است اگر راست می گویی مستند جواب بده 

پیامبر بر جدال احسن استدلال می کرد نه فحش و تهمت...

2.گفته ای که «توسل مگر یکی از پآیه های دین شما شیعه ها نیست؟» کجا گفته شده توسل یکی از پایه های دین ماست  پایه های دین ما عبارت است از
1. توحید
2. نبوت
3.امامت
4. عدل
5. معاد
توسل در کجای آن قرار دارد
توسل یکی از آموزهای دین اسلام است که فقط وهابی ها آن را قبول ندارند
نمونه آن هم قبر امام شافعی است که که در مصر است


قبر امام ابو حنیفه زیارتگاه در عراق است


قبر مام بخاری در تاجیکستان است


قبر امام بخاری

قبر امام بخاری که زیارتگاه اهل سنت است



که اهل سنت از چهار مذهب فقهی به زیارت آنها می روند و به آنها متوسل می شوند

3. مسجد جمکران یک مسجد است مثل تمام مساجد  آیا مسجد بایستی توسط شهری ها ساخته شود؟
آیا اگر یک سنی در خواب به الهام شود که مسجدی بساز و او هم مسجدی بسازد کفر است؟ شرک است؟
4. گفته ای «خمینی از علمان شیعه بود در نزد آنها مقام مهمی دارد اما همین خمینی فتوای دارد که بر اساس آن فتوا، روزه در ماه رمضان در تهران حرام بود و تا آخر عمر بر درستی این فتوای خود اصرار میکرد!! بعد از مرگش، پیروانش این فتوا را، از رساله علمیه ( توضیح المسایل ) او خارج کردند »
خیلی خنده دار است اگر امام در فتوای او این مطلب بود که در تهران روزه حرام است من یک میلیون دلار به تو جایزه می دهم
اما آنچیزی که امام فرموده این است که تهران از بلاد کبیره است و در بلاد کبیره یا باید قصد توطن کنند یا قصد ده روز
احکام بلاد کبیره
از شرایط شکسته شدن نماز ( قصر )، پیمودن مسافت هشت فرسخ است؛ لیکن در اینکه مبدأ مسافت در بلاد کبیره همچون غیر آن، از آخر شهر است یا آخر محله اختلاف است.
حدّ ترخّص مکانى است که مسافر از آن‌جا دیوار خانه‌هاى شهر یا محلّه (بنابر اختلاف در مبدأ مسافت) را نبیند و اذان آن را نشنود. در اینکه ملاک، اذان آخر شهر است یا- بنابر قول به اینکه بلاد کبیره در احتساب مبدأ مسافت حکم سایر بلاد را دارد- در بلاد کوچک و متوسط اذان شهر و در بلاد کبیره اذان آخر شهر مى‌باشد، اختلاف است.
اقامت در مکانى به قصد ده روز، موجب قطع سفر و ثبوت احکام وطن مى‌شود ، امّا در شهرهاى بزرگ اختلاف است که آیا باید قصد اقامت در محله‌اى از محله‌هاى آن باشد یا ملاک، وحدت شهر است و اگر یک شهر محسوب شود، قصد اقامت در شهر نیز کفایت مى‌کند؟ بنابر قول نخست، اگر مسافرى قصد اقامت ده روز در محله‌اى را نداشته باشد، سفر او قطع نمى‌شود و احکام مسافر ( قصر نماز و صحیح نبودن روزه ) را دارد.
که در رساله امام است و حذف نشده است.
معلوم می گردد بقیه مطالبت هم سطحی و غیر قابل استناد است که بر اساس عقده و یا مزدوری نوشته ای و حتی قادر به جواب نیست!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۳۵ سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

انتشار توصیه صدام، آمار دیدارهای سران عرب را رو کرد
در دوره ریاست جمهوری بوش پسر، رایس وزیر امور خارجه آمریکا، 38 بار به سرزمین های اشغالی سفر کرد و نخست وزیران رژیم صهیونیستی در دوره هشت ساله بوش، 53 سفر به آمریکا داشته و با رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و وزیر دفاع این کشور دیدار کرده اند...
سرویس بین الملل ـ در پی انتشار توصیه های دیکتاتور معدوم عراق به ملک عبدالله، پادشاه سعودی درباره بی وفایی آمریکا به دوستان خود، برخی پایگاه های خبری، شمار دیدارهای مقامات عرب با روسای جمهوری و مقامات ارشد آمریکا را منتشر کردند.

به گزارش «تابناک»، در این جدول، مقامات سعودی بیشترین دیدار و پس از آن، حسنی مبارک رتبه دوم و پادشاه اردن ـ عبدالله و پدرش ـ نیز مقام سوم را از آن خود کرده اند.

نکته جالب این خبر، اشاره نکردن به دیدارهای مقامات صهیونیست باهمتایان آمریکایی است.

آمار منتشره مربوط به ده سال گذشته است که در زیر می آید:

ـــ ملک عبدالله سعودی با دو رئیس جمهور آمریکا ـ بوش پسر و اوباما ـ روی هم رفته، یازده بار دیدار کرده، هشت بار وزیر امور خارجه آمریکا (کاندولیزا رایس و هیلاری کلینتون) را به حضور پذیرفته و چهار بار نیز وزیر دفاع آمریکا را ملاقات کرده است!

ـــ حسنی مبارک، ده بار با رئیس جمهور آمریکا دیدار کرده و هر بار با وزیر امور خارجه و هشت بار با وزیر دفاع آمریکا ملاقات داشته است.

همچنین وی دو بار میزبان رئیس جمهور آمریکا (بوش و اوباما) بوده و هفده بار وزیر امور خارجه آمریکا (رایس و هیلاری) را در قاهره ملاقات کرده است.

ـــ عبدالله، پادشاه اردن نیز بیشترین دیدار را با وزرای امور خارجه آمریکا داشته، به گونه ای که 25 دیدار با هیلاری و رایس داشته و با رئیس جمهور آمریکا نیز سه بار ملاقات کرده و بیشترین دیدارها را در امان با وابسته های نظامی آمریکا داشته است.

گفتنی است، در دوره ریاست جمهوری بوش پسر، رایس وزیر امور خارجه آمریکا، 38 بار به سرزمین های اشغالی سفر کرد و نخست وزیران رژیم صهیونیستی در دوره هشت ساله بوش 53 سفر به آمریکا داشته و با رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و وزیر دفاع این کشور دیدار کرده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد